۲۹ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۱۶

بازتاب گزارش مهر؛

مشکلات جانبازان زن فارس حل می شود/ برگزاری کنگره ملی شهدای زن

مشکلات جانبازان زن فارس حل می شود/ برگزاری کنگره ملی شهدای زن

شیراز – مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس گفت: طی برنامه ریزی های انجام شده مشکلات زنان جانباز و آزاده استان فارس برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی برگزاری میزگرد مشکلات زنان جانباز در خبرگزاری مهر، مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس با حضور در دفتر خبرگزاری مهر استان فارس خبر از پیگیری برای رفع مشکلات زنان جانباز و آزاده استان فارس داد.

حجت الاسلام محمد جواد محمدی پور با بیان اینکه در استان فارس بیش از ۳۳۰ شهیده، جانباز و آزاده زن حضور دارند، گفت: برنامه‌های مختلفی برای زنان آزاده و جانباز زن در استان فارس اجرایی شده بود اما به طور حتم کمبودهایی نیز وجود داشته است.

وی تصریح کرد: به طور حتم خواسته‌هایی وجود داشته که نتوانستیم در گذشته آنها را اجرایی کنیم اما به طور حتم با رویکرد جدید در بنیاد شهید استان فارس اقدامات قانونی و اجرایی در جهت رفع مشکلات را در پیش گرفته‌ایم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس یادآور شد: قانون یکسری شرایط را برای کمک و همراهی با جانبازان برای بنیاد شهید و امور ایثارگران مشخص کرده است که ما نیز مجری آنها هستیم.

حجت الاسلام محمدی پور تاکید کرد: به زودی کنگره بزرگ شهدای زن در کشور برگزار خواهد شد که به دلیل وجود بیماری کرونا، استان فارس نیز از طریق وبینار در این کنگره شرکت خواهد کرد. وی افزود: همزمان با برگزاری این کنگره برنامه‌ها و خدماتی را به جانبازان، شهدا و آزادگان زن استان فارس ارائه خواهیم کرد.

کد خبر 5124502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha